ТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙ В АРХІТЕКТУРНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Катерина Голубчак Івано-Франківський національний технічний університету нафти і газу, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5043-0496

DOI:

https://doi.org/10.32347/2076-815x.2021.77.138-147

Ключові слова:

технології віртуальної реальності, інновації, архітектурна освіта

Анотація

Еволюція засобів інформаційно-комунікаційних технологій здійснила революційний вплив на сферу архітектурного проектування і зумовила потребу вдосконалення існуючих педагогічних підходів та освітнього інструментарію. Технології віртуальної реальності, здійснивши технологічний прорив у сфері архітектурної візуалізації та забезпечивши можливості реалістично демонструвати архітектурні об'єкти, стали перспективним та ефективним інструментом вдосконалення середовища архітектурної освіти.

В дослідженні висвітлено тенденції застосування в архітектурній освіті технологій віртуальної реальності, як найбільш революційних засобів, подарованих сучасними інформаційними технологіями. Виявлено переваги та недоліки використання технологій віртуальної реальності в архітектурній освіті, здійснено огляд технологічних засобів та програмного забезпечення та окреслено перспективи подальших досліджень у даній сфері. 

Біографія автора

Катерина Голубчак, Івано-Франківський національний технічний університету нафти і газу

к.арх., доцент 

Посилання

Kalay, Y., 2008. The Impact of Information Technology on Architectural Education in the 21st Century Yehuda Kalay, Yehuda. First International Conference on Critical Digital: What Matters(s)? Harvard University Graduate School of Design, Cambridge (USA), 3-6 {in English}.

Salama, A.M., 2015. Spatial Design Education: New Directions for Pedagogy in Architecture and Beyond. London, UK: Routledge. {in English}.

Abdelhameed, A., 2013. Virtual reality use in architectural design studios: a case of studying structure and construction, Procedia Comput. Sci., 25, 220–230. https://doi.org/10.1016/j.procs.2013.11.027. {in English}.

Angulo, A., 2015. Rediscovering Virtual Reality in the Education of Architectural Design: The immersive simulation of spatial experiences. International Journal of Sensory Environment, Architecture and Urban Space, 1, 1-23. https://doi.org/10.4000/ambiances.594 {in English}.

Dvorak, J., Hamata, V., Skacilik, J., & Benes, B., 2005. Boosting up architectural design education with virtual reality. Central European Multimedia and Virtual Reality (CEMVR) Conference, 5, 95-200. {in English}.

Kalisperis, L., Otto, G., Muramoto, K., Gundurum, J., Masters, R., & Orland, B., 2002. An Affordable Immersive Environment in Beginning Design Studio Education. Proceedings of the 2002 Annual Conference of the Association for Computer Aided Design in Architecture, 49-56. {in English}.

Rickel, J., 2001. Intelligent Virtual Agents for Education and Training: Opportunities and Challenges. Proceedings of Intelligent Virtual Agents: Third International Workshop, 15-22. {in English}.

Alcinia Z. Sampaio, Octa ́vio P. Martins, 2014. The application of virtual reality technology in the construction of bridge: The cantilever and incremental launching methods. Autom. Constr, 37, 58–67. https://doi.org/10.1016/j.autcon.2013.10.015. {in English}.

Portman, M., Natapov, A., & Fisher-Gewirtzman, D., 2015. To Go Where No Man Has Gone Before: Virtual Reality in Architecture, Landscape Architecture and Environmental Planning. Computers, Environment and Urban Systems, 54, 376-384. {in English}.

Jensen, C.G., 2017. Collaboration and dialogue in Virtual reality. Journal of Problem Based Learning in Higher Education, Special issue: Blended Learning in Architecture and Design Education, 5(1), 85-110. {in English}.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-24

Номер

Розділ

Статті