ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОМОФОРМ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ЗРІЛОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ ЗА ФАХОМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32347/2076-815x.2019.70.492-504

Ключові слова:

граматична омонімія, граматичні, лексико-граматичні, лексичні моделі омоформ, дистрибутивний аналіз, диференціальні показники (ознаки)

Анотація

Внаслідок проведеного аналізу фахових текстів з різних спеціальностей було виділено значну кількість статистично значимих омонімічних форм, які згруповані в опозиційні моделі. Усі моделі поділені на три групи: граматичну, лексико-граматичну і лексичну. Проведено аналіз омонімічних форм на морфологічному, синтаксичному та лексичному рівнях. Для покращення розуміння омоформ у писемному мовленні був проведений також порівняльний аналіз досліджуваних явищ в англійській, українській та російській мовах. 


Біографії авторів

Tatyana Petrova, Київський національний університет будівництва і архітектури

к.п.н., доцент 

 

Olena Panina, Київський національний університет будівництва і архітектури

доцент 

 

Посилання

Berman I.M. English teaching techniques at nonlinguistic higher schools /I.M. Berman. – M.: Vysshaya shkola, 1970. – 232 p.

Zvegintsev V.A. Thoughts on linguistics / V.A. Zvegintsev. – М.: MGU, 1996. – 335 p.

Kazaritskaya Т.А. Teaching of understanding of grammatical homonyms by … literature: dissert. ... candidate of ped. science: 13.00.02 / Т.А. Kazaritskaya. – М., 1976. – 282 p.

Petrova T.I. Special aspects of teaching the identification of the English grammatical homonyms while reading professional texts // Sb. Problemy vysshei shkoly / Т.I. Petrova. – К., 1987. – №61. – p.

Poluzhin М.М. Theory and practice of translation from English into Ukrainian: students’ book for technical higher schools / М.М. Poluzhin, N.N. Maximchuk, L.F. Omel’chenko. – Kyiv: UMK VO, 1991. – 96 p.

Sazonova N.M. Revisiting the theory of sentence (аs exemplified in modern English and Ukrainian) /N.М. Sazonova. – К.: Vyshcha shkola, 1974. – 86 p.

Skalička V. Asymmetric dualism of language units / V. Skalička // Prague linguistic circle. – М., 1967. – pp. 119-225.

Smirnitskyi A.I. Some remarks о n the principles of morphological analysis of fundamentals / A.I. Smirnitskyi // Reports and notifications of the MGU philological faculty. – М., 1948, issue 5, pp. 21-26.

Folomkina S.К. Teaching reading in the foreign language at nonlinguistic higher school / S.К. Folomkina. – 2nd publication, edit. – М.: VSh, 2005. – 255 p.

The dictionary of Russian homonyms / О.S. Akhmanova. – М., 1986. – 448 p.

Jespersen, O. Essentials of English Grammar (1933) / Jespersen, O. University of Alabama Press, 1964. – 387 p.

Hutchinson, T. English for Specific Purposes: A learner-centred approach / Hutchinson, T., Waters, A. – Cambridge: CUP, 2010. – 183 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-31

Як цитувати

Petrova, T., & Panina, O. (2019). ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОМОФОРМ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ЗРІЛОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ ЗА ФАХОМ. Містобудування та територіальне планування, (70), 492–504. https://doi.org/10.32347/2076-815x.2019.70.492-504

Номер

Розділ

Статті